Forside /  Support

Support&Service

The customer can submit a claim online with the following link, https://help.gozney.com/hc/en-gb/requests/new?ticket_form_id=5756536824337. They can also go to this page, https://www.gozney.com/pages/register-product, to register their products for warranty. This will allow them to take advantage of our warranty and get any replacements shipped directly to them.

Kamado Joe ønsker direkte kontakt med kunden som sender inn til: https://uk.kamadojoe.com/pages/contact

Masterbuilt ønsker direkte kontakt med kunden – alle reklamasjoner sendes til https://international.masterbuilt.com/sv-se/pages/contact-us

Kunden fyller inn serviceskjema og sender det til service-eu@dansons.com sammen med bilder og kvittering. Klikk her for serviceskjema og klikk her for bilderskjerma. *Det er viktig at du sender både skjerma til Dansons. 

Kunden fyller inn skjema og sender til service-eu@dansons.com. Klikk her for tjenesteskjema og her for bilderskjema. *Det er viktig at du sender både skjerma til Dansons. 

For rask hjelp sende du skjema direct til importøren, sammen med bilder og kvittering.  service@response.no
Last ned skjema her.

Top